KAPCSOLAT

Szarvasi Háztartásigép Kft.

Cím: 5544 Szarvas,
Szabadság u. 64-66.
E-mail: eszrevetel@szhtg.hu
Munkatársaink


GYIK


Tisztelt Szarvasi!

Tegnap vásároltunk egy újSzarvasi SZV-612 (barna) típusú kávéfőzőt. Korábban is Szarvasi kávéfőzőnk volt, amelyet csaknem egy évtizedig használtunk megelégedésünkre. Az új készüléket a használati útmutató szerint első használat előtt csak vízzel feltöltöttük és átfőztük, ám a forró víz a szűrőtartó mellett kifolyt csöpögött. Kérem segítségüket, hogy abban, hogy mit csináltunk rosszul, esetleg a készülék hibás-e?

Karolin - Kiskunfélegyháza

Az észlelt hiba (jellemzően) a kávé nélküli főzés esetén jelentkezik csak, mivel a töltet nélküli szűrőben a lecsorgó víz elenállás nélkül áramlik, ami a szűrőtartó alján lévő kiömlő nyíláson az így megnövekedett térfogatban nem tud megfelelő sebességgel távozni. A hibajelenség normál használat esetén, kávéőrleménnyel töltött szűrővel történő főzés esetén nem jelentkezhet. Kérem ismételjék meg a főzést kávéőrleménnyel! Amennyiben a hiba nem szűnne meg, kérem jelezze a hibabejelentés@szarvasi.hu emailcímen.

Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára


Tisztelt Cím!

Nemrégiben vásárolt Szarvasi eszpresszó kávéfőzőnk néhány hét elteltével olyan jelenséget mutat, hogy főzés közben a víztartály kupakja mellett gőz csap ki. Kérem segítsenek megszüntetni a hibát!

István - Budakalász

Készülékeink biztonsági szeleppel (zárócsavarral) vannak ellátva, amely a hosszú távon biztonságos működést szolgálja. A szelepben a nyomászáróságot egy hőálló tömítés biztosítja, amely ritka esetben a zárócsavarban kiképzett helyéről elmozdulva vízfeltöltésnél kieshet. Kérem ellenőrizze, hogy a zárócsavar tömítése a helyén van-e. Amennyiben a tömítés kiesett, és nem fellelhető, tartalék alkatrész rendelésével kérem keressen bennünket a garancia@szarvasi.hu elérhetőségen.

Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára


Tisztelt Gyártó!

Ajándékba kapott SZV-611 típusú kávéfőzőnk több mint sz perc után sem főzi le a kávét, kipróbáltuk csak vízzel is, így sem folyik le. Hibás a készülék?

Györgyné – Böhönye

Kérem, hogy ellenőrizze, hogy a készülék tetején található zárócsavar eltávolítása után a kazánba rögzített un. belsőcsőre rá van-e csúsztatva egy másik felül zárt cső (felszálló cső). Ez az alumíniumból készült felszállócső nincs rögzítve (kivehető, eltávolítható), hiszen a megfelelő nyomás esetén ez a cső felfelé mozdul el, megnyitva az utat a gőznek a szűrő irányába lefelé. Az Ön által jelzett hiba ennek a csőnek a hiányára utal. Amennyiben az alkatrész esetleg elkeveredett, kérem forduljon hozzánk a garancia@szarvasi.hu elérhetőségen!

Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára


Tisztelt Szarvasi!

Ma vásárolt készülékünket frissében kipróbáltuk. Mindent a leírtak szerint végeztünk, de nem működik megfelelően, a gőz hátul, a szellőzőnyílásokon keresztül távozik, a kávét nem főzi le.

Ilona – Siófok

Termékeinket 100%-ban, több fázisban és szempont szerint ellenőrizzük, mielőtt dobozba kerülnének. A szigorú minőségbiztosítási követelmények ellenére sajnos előfordulhat, hogy a víz felfűtéséért felelős kazán hőálló tömítésének rejtett hibája miatt a kazánban tömítetlenség léphet fel. Ez a biztonságot a beépített több lépcsős biztonsági rendszerek miatt nem veszélyezteti, de a funkcionalitást korlátozhatja. Kérjük forduljon szakszervízhez, vagy keressen bennünket a  hibabejelentés@szarvasi.hu emailcímen!

Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára


Tisztelt Gyártó!

Nemrégiben vásárolt kávéfőzőnk a korábbiakkal ellentétben nem, vagy csak 8-10 perc alatt, nagyon lassan főzi le a kávét. Mit tehetek?

Segítségüket köszönve: Péterné – Szolnok

Ennek a jelenségnek több oka lehet. A leggyakoribb ok a Magyarországon gyakran előforduló kemény vííz által okozott vízkövesedés, amely a kazán és egyéb alkatrészekre lerakódva ronja a fűtés hatékonyságát, csökkenti a normál működéshez szükséges keresztmetszeteket. Első lépésként javasoljuk, hogy megfelelő, kávéfőző tisztítására alkalmas vízkőoldó szerrel (az adagolásra és egyéb a gyártó által előírtakra ügyelve) illetve a készülék használati útmutatójában leírtakat figyelembe véve tisztítsa meg készülékét. Hasonló hibajelenséget okozhat, ha túlságosan apró szemcsenagyságú kávéőrleménnyel használja a készüléket. Kérem próbálja meg a főzést durvább őrlemény használatával. Ritka esetben a készülék biztonsági rendszereinek túlérzékenysége is okozhat ilyen hibát. Kérem, ha az első két módszer nem hozott eredményt forduljon szakszervízhez, vagy keressen bennünket a hibabejelentés@szarvasi.hu emailcímen!

Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára


Tisztelt Cím!

Vadonatúj kávéfőzőnk főzéskor a kávét kifröcsköli az üveg kiöntő mellé. Mi lehet a hiba?

Ida - Oroszvár

Ez a hiba leggyakrabban az üvegedény fedő nélküli használatából, illetve annak nem megfelelő pozícionálásából fakadhat. Kérem használja a hőálló üveg kiöntőt a fedéllel, és a főzés megkezdése előtt tolja be azt ütközésig a szűrőtartó alá. Hasonló hibajelenség észlelhető, ha esetleg túl sog vízzel tölti fel a kazánt. Kérem, figyelje az üvegedény skálázását, és csak a feltüntetett maximális jelzésig töltse meg vízzel.

Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára

 




Vissza az előző oldalra!
Szarvasi Háztartásigép Kft. - Magyar