Tisztelt Szarvasi!
Tegnap vásároltunk egy új Szarvasi SZV-612 (barna) típusú kávéfőzőt. Korábban is Szarvasi kávéfőzőnk volt, amelyet csaknem egy évtizedig használtunk megelégedésünkre. Az új készüléket, a használati útmutató szerint első használat előtt csak vízzel feltöltöttük és átfőztük, ám a forró víz a szűrőtartó mellett kifolyt csöpögött. Kérem segítségüket, hogy abban, hogy mit csináltunk rosszul, esetleg a készülék hibás-e?
Karolin - Kiskunfélegyháza
Az észlelt hiba (jellemzően) csak a kávé nélküli főzés esetén jelentkezik, mivel a töltet nélküli szűrőben, a lecsorgó víz ellenállás nélkül áramlik, amely a szűrőtartó alján lévő kiömlő nyíláson keresztül ebben a mennyiségben nem tud megfelelő sebességgel távozni. A hibajelenség normál használat esetén, kávéőrleménnyel töltött szűrővel történő főzés esetén, nem jelentkezhet. Kérem ismételjék meg a főzést kávéőrleménnyel! Amennyiben a hiba nem szűnne meg, kérem jelezze a hibabejelentés@szarvasi.hu emailcímen.
Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára
Tisztelt Cím!
Nemrégiben vásárolt Szarvasi eszpresszó kávéfőzőnk néhány hét elteltével olyan hibajelenséget mutat, hogy főzés közben a víztartály kupakja mellett gőz csap ki. Kérem segítsenek megszüntetni a hibát!
István - Budakalász
Készülékeink biztonsági szeleppel (zárócsavarral) vannak ellátva, amely a hosszú távú, biztonságos működést szolgálja. A szelepben a nyomászáróságot egy hőálló tömítés biztosítja, amely ritka esetben a zárócsavarban kiképzett helyéről elmozdulva, vízfeltöltésnél kieshet. Kérem ellenőrizze, hogy a zárócsavar tömítése a helyén van-e! Amennyiben a tömítés kiesett, és nem fellelhető, tartalék alkatrész rendelésével kérem keressen bennünket a garancia@szarvasi.hu elérhetőségen.
Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára
Tisztelt Gyártó!
Ajándékba kapott SZV-611 típusú kávéfőzőnk több mint 10 perc után sem főzi le a kávét, kipróbáltuk csak vízzel is, így sem folyik le. Hibás a készülék?
Györgyné – Böhönye
Kérem, hogy ellenőrizze, hogy a készülék tetején található zárócsavar eltávolítása után a kazánba rögzített un. felszállócsőre rá van-e csúsztatva egy másik cső, amelynek zárt felső részén apró lyuk található. Ez az alumíniumból készült cső nincs rögzítve (kivehető, eltávolítható), hiszen a megfelelő nyomás esetén ez a cső felfelé mozdul el, megnyitva az utat a gőznek a szűrő irányába, lefelé. Az Ön által jelzett hiba ennek a csőnek a hiányára utal. Amennyiben az alkatrész esetleg elkeveredett, kérem forduljon hozzánk a garancia@szarvasi.hu elérhetőségen!
Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára
Tisztelt Szarvasi!
Ma vásárolt készülékünket frissében kipróbáltuk. Mindent a leírtak szerint végeztünk, de nem működik megfelelően, a gőz hátul, a szellőzőnyílásokon keresztül távozik, a kávét nem főzi le.
Ilona – Siófok
Termékeinket 100%-ban, több fázisban és szempont szerint ellenőrizzük, mielőtt dobozba kerülnének. A szigorú minőségbiztosítási követelmények ellenére, elenyésző mértékben, de sajnos előfordulhat, hogy a víz felfűtéséért felelős kazán hőálló tömítésének rejtett hibája miatt a kazánban tömítetlenség lép fel. Ez a biztonságot, a beépített több lépcsős biztonsági rendszerek miatt nem veszélyezteti, de a funkcionalitást korlátozhatja. Kérjük forduljon szakszervízhez, vagy keressen bennünket a hibabejelentés@szarvasi.hu emailcímen!
Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára
Tisztelt Gyártó!
Nemrégiben vásárolt kávéfőzőnk a korábbiakkal ellentétben nem, vagy csak 8-10 perc alatt, nagyon lassan főzi le a kávét. Mit tehetek?
Segítségüket köszönve: Péterné – Szolnok
Ennek a jelenségnek több oka lehet. A leggyakoribb ok a Magyarországon gyakran előforduló, kemény (16 nk°) víz által okozott vízkövesedés, amely a kazán és egyéb alkatrészekre lerakódva, rontja a fűtés hatékonyságát, csökkenti a normál működéshez szükséges keresztmetszeteket. Első lépésként javasoljuk, hogy megfelelő, kávéfőző tisztítására alkalmas vízkőoldó szerrel (az adagolásra és egyéb, a gyártó által előírt utasításokat követve) illetve a készülék használati útmutatójában leírtakat figyelembe véve tisztítsa meg készülékét. Hasonló hibajelenséget okozhat, ha túlságosan apró szemcsenagyságú kávéőrleménnyel használja a készüléket. Kérem próbálja meg a főzést durvább őrlemény használatával. Ritka esetben a készülék biztonsági rendszereinek túlérzékenysége is okozhat ilyen hibát. Kérem, ha az első két módszer nem hozott eredményt forduljon szakszervízhez, vagy keressen bennünket a hibabejelentés@szarvasi.hu emailcímen!
Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára
Tisztelt Cím!
Vadonatúj kávéfőzőnk főzéskor a kávét kifröcsköli az üveg kiöntő mellé. Mi lehet a hiba?
Ida - Oroszvár
Ez a hiba leggyakrabban az üvegedény fedő nélküli használatából, illetve a fedél nem megfelelő pozícionálásából fakadhat. Kérem, használja a hőálló üveg kiöntőt a fedéllel, és a főzés megkezdése előtt tolja be azt ütközésig a szűrőtartó alá. Hasonló hibajelenség észlelhető, ha esetleg túl sok vízzel tölti fel a kazánt. Kérem, figyelje az üvegedény skálázását, és csak a feltüntetett maximális jelzésig töltse meg vízzel!
Köszönettel: Molnárné Ferenczi Klára